sunnuntai 9. elokuuta 2015

Helsinki

Elämä on taas ihanan epävakaata <3

Mielialat heittelee hulluna, ja viidessä minuutissa hyperaktiivisesta, epätoivoon ei oo ollu ihme ei mikään näinä päivinä. Ja oon kyllä raastanu näiden lähellä pyörivien ihmisten hermoja sillä. Ehkä tää tässä taas tasaantuu. 

Onhan tässä ollut isoja muutoksia. Nyt oon asunut kuukauden Helsingissä, ylihuomenna alkaa koulu hotelli- ja ravintola linjalla. Jännittää tosi paljon millasia ihmisiä siellä on, ja saanko ylipäätään kavereita sieltä. Toisaalta taas kiva saada päiviin jotain tekemistä, vaikka pelkään samalla että väsyn nopeeta siihen. Mutta en aseta vielä liian korkeita tavotteita itelleni sen suhteen. Sen oon tajunnut, että jos mä aion joskus parantua kokonaan, mun pitää kuunnella itseäni tosi paljon. Se on loppupeleissä ainoa tapa päästä eteenpäin.

On taas jäänyt tää kirjottelu hyvin paljon tänne, meinasin että poistan koko blogin, ei kukaan kuitenkaan lue. Mutta kirjottaminen tekee välillä hyvää, kirjotan sit vaikka vaan itelleni. Miks ei.

Helsinki on ollu kyllä jees, koti ikävä luonnollisesti painaa välillä, ootan kyllä että pääsen käymään Kuopiossa, näkee niitä kavereita siellä, ja Äitiä ja koiria :)  Mut kyllä mä nautin tääl.

 xoxo & tsemppiä kaikille syksyyn !

2 kommenttia:

  1. Blogin kirjoittajana tunnen usein niin, että kukaan ei lue, mutta sitten ajattelen, että ketä varten mä kirjoitan?
    Itseän ja sitten muistan myöhemmin mitä olen tehnyt tai ajattellut, minä sit en niitä rajumpia ajatuksia ja tekstejä julkaise, jätän ne kokonaan itselleni sinne "luonnokset" kansioon :)

    VastaaPoista