tiistai 16. helmikuuta 2016

Mua pelottaa olla liikenteessä yksin. Mua pelottaa päivälläkin. Entä jos joku haluaa tappaa tai tehä jotain pahaa mulle ihan muuten vaan? Ei kukaan voi suojella siltä. Mua pelottaa niin paljon.  Mua pelottaa että mä jään hissiin jumiin, mua pelottaa käyttää ees sitä. Ja yhdessä paikassa se on pakollista. Mä tukehdun jos jään jumiin. Musta tuntuu et sydän meinaa pysähtyä jos oon täydessä hississä, ne numerot vaan valuu hitaasti ja tuntuu ettei se ovi aukea ikinä. Pelottaa niin paljon, että haluaisin kuolla. Tarviin neljä henkivartijaa, taakse eteen ja sivuille. Haluun vaan jonnekin turvaan. Alkaa ahdistaa tää pelko. Mun on päästävä jo sinne terapiaan, ei mun ystävät ymmärrä.  Tai, miten kukaan vois ymmärtää, jos ei itse pelkää. Tää on niin naurettavaa.

1 kommentti:

  1. Musta kuulostaa että toi on h*lvetin kaukana naurettavasta. Toivotaan, et saisit pian sen terapian :((

    VastaaPoista